خوش آمدید.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دنیای تفریح و سرگرمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد شبیری
8:14
شنبه 30 خرداد 1396

ضمن عرض خوش آمد گویی شما به این وبسایت، این پست شما را با سایت کمی آشنا می کند و چند مفهوم که شاید برایتان کمی گنگ باشد را توضیح خواهد داد.

این سایت، یکی از ده ها سایت موجود در زمینۀ گیم و بازی می باشد که در آن ترینر ها، سیو ها، تصاویر، کرک ها، کلیپ ها، ترفند ها و احبار بازی ها قرار داده می شوند. ترینر ها در واقع به شما آموزش می دهند که چگونه بازی کنید و بعد از مدتی خودتان بدون ترینر بتوانید از بازی لذت ببرید. سیو ها برای شما حالتی را فراهم خواهد کرد که در آن شما دیگر نیازی به بازی کردن هر مرحله و یا هر بخش از بازی ندارید، بلکه از زمان جایگزینی فایل سیو با فایل های قبلیتان امکان دسترسی به همۀ مراحل برایتان فراهم خواهد شد. بخش تصاویر و اسکرین شات ها هم یکی از بخش های دیگر سایت هستند که پشت زمینه ها و بک گراند هایی که مربوط به یک بازی هستند را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. کرک ها، به جای فایل اجرایی بازی قرار گرفته و به شما اجازه میدهد بازی مدنظر خودتان را بدون پرداخت پولی اضافه بر هزینۀ دانلود آن تجربه کنید. در ادامه به مشاهده سایت بپردازید و فایل های مورد نیاز خودتون رو دانلود کنید.

برای خبر پیدا کردن از اخبار جدید سایت به صورت هفتگی، در خبرنامه سایت عضو شوید. همچنین امکان عضویت در کانال تلگرام برای افرادی که تلگرام دارند هم وجود دارد. برای عضویت روی عکس بالا کلیک کنید.



تعداد بازدید از این مطلب: 1342
بازدید : 1342

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









بهترین عنوان معرفی شده در E3 از نظر شما؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وبسایت به زودی فعالیت های گسترۀ خودش را شروع خواهد کرد...
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به گیم و سرگرمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر